رونمایی سامسونگ از گلکسی تب اس ۶ با دوربین دوگانه و قلم اس پن

0 429

سامسونگ یکی از بهترین شرکت‌های آسیایی در حوزه طراحی و تولید موبایل و تبلت در آسیا است. این شرکت توانسته با طراحی‌های خوب و با کیفیت رقیب بسیاری از شرکت‌های آمریکایی و اروپایی در این حوزه باشد. اما در چند ماه اخیر خبری مبنی بر رونمایی از جدیدترین و آخرین تبلت پرچم‌دار کره‌ای به نام گلکسی تب اس ۶ به گوش می‌رسد. در ادامه بیشتر با این تبلت آشنا می‌شویم.

گلکسی تب اس ۶ را بیشتر بشناسید

شرکت سامسونگ بعد از معرفی تبلت میان رده خود به نام گلکسی تب S5e با انتشار تصاویری خبر از معرفی پرچم‌دار بعدی خود به نام گلکسی تب S6 داد. اما مهمترین خبر درباره این دستگاه تراشه آن است و با توجه به عرضه جدیدترین تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ دیگر نیازی به استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ در گلکسی تب اس ۶ نیست.

مشخصات گلکسی تب اس ۶

گلکسی تب اس ۶ با صفحه نمایشگر ۱۰.۵ اینچی، حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی، اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام و سیستم عامل اندروید ۹ پرچم‌دار بعدی تبلت‌های سامسونگ است. همچنین همانند تبلت‌های قبلی با قلم استایلوس معرفی می‌شود. شیاری در پشت دستگاه تعبیه شده است که باعث اتصال مغناطیسی آن به تبلت و شارژ آن می‌شود و همانند قلم گلکسی نوت ۹ قابلیت اتصال و پشتیبانی از بلوتوث را دارد. از دیگر ویژگی‌های تبلت گلکسی تب S6 دوربین دوگانه در پنل پشتی دستگاه است. این تبلت قرار است اولین دوربین دوگانه سامسونگ باشد به همین دلیل انتظار می‌رود تبلت دارای TOF یا حسگر مدت پرواز برای ردیابی سه‌بعدی باشد.

امکانات گلکسی تب اس ۶

گلکسی تب اس ۶ با مدل SM_T860 دارای امکاناتی مانند، قابلیت اتصال به وای فای و گلکسی تب S6 با شماره مدل SM_T865 با قابلیت اتصال به LTE در رنگ‌های آبی، طوسی و قهوه‌ای به بازار عرضه می‌شود.

زمان رونمایی از گلکسی تب S6

هنوز تاریخ دقیقی برای معرفی سامسونگ گلکسی تب اس ۶ مشخص نشده است حتی از معرفی همزمان با گلکسی نوت ۱۰ در ۱۶ خرداد ( ۷ اوت ) نیز خبری منتشر نشده است. احتمال دارد این کمپانی کره‌ای قصد داشته باشد این تبلت را همزمان با نمایشگاه بین المللی آلمان IFA 2019 در ماه شهریور ( سپتامبر ) معرفی کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.