تولید پیراهن‌ سازگار با طبیعت در کارخانه پوشاک تیوا

0 765

حتما تا به حال اصطلاحاتی نظیر خانه سبز یا سوخت سبز را شنیده‌اید. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید در کارخانه تیوا پیراهن مردانه سبز ( فارغ از رنگ پارچه) تولید می‌شود که نظیر سوخت سبز، با رویکردی سازگار با محیط زیست فرآوری و تهیه می‌شوند. حتما می‌دانید که در دنیای امروز مُد حرف اول را می‌زند و به یک هنجار جهانی تبدیل شده است. با توجه به اهمیت این امر و نیاز مردم، تولیدی‌های پوشاک در سراسر جهان لباس‌هایی ارزان‌تر و بیش‌تر تولید می‌کنند تا به این شکل مردم بتوانند لباس‌های بیش‌تری را از تولیدی‌های پوشاک خریداری کنند. در ازای این حجم از پوشاکی که با برداشت مواد اولیه از طبیعت تولید می‌شوند حجم زیادی زباله تولید می‌شود. از این رو به جرئت می‌توان گفت که کارخانه‌های تولید پوشاک و نساجی با بی‌موالاتی، این صنعت را به یکی از صنایع آسیب‌‌زننده به طبیعت تبدیل کرده اند.

در نگاه اول با وجود تولیدی‌های پوشاک لباس های انبوه که بی حد و حصر محصولاتشان را تولید و عرضه می‌کنند اولین راه برای نجات طبیعت بازیافت است؛ اما اگر کمی دقیق‌تر به این موضوع نگاه کنیم می‌توانیم ریشه این آسیب را شناخته و با رویکردی تازه که ما در کارخانه تیوا پیش گرفته‌ایم آن را ریشه‌کن کنیم.

تولید پیراهن - پیراهن عمده - خرید پیراهن

تولید پیراهن های سبز

صنعت نساجی به شدت به طبیعت وابسته است. از مواد اولیه یا الیاف پارچه‌ها تا آبی که در روند تولید استفاده می‌شود همه و همه متکی به طبیعت هستند. مواد شیمیایی و انرژی‌هایی که سرمنشا آن‌ها طبیعت هستند با هم تلفیق می‌شوند و در نهایت محصولی تولید می‌شود که تیشه به ریشه طبیعت می‌زند. محصولات بی‌کیفیتی که بازیافت آن‌ها هزینه‌بر و حتی گاهی غیرممکن می‌شود و در نهایت این طبیعت است که باید بار سنگین بی‌مسئولیتی انسان را به دوش بکشد.

مفتخریم اعلام کنیم کارخانه پوشاک تیوا در راستای حمایت از محیط زیست اقدام به طراحی و تولید پیراهن های سبزی کرده است که الیاف طبیعی درجه یک خارجی آن‌ها حداقل آسیب ممکن را برای طبیعت به دنبال خواهد داشت.

خرید پیراهن مردانه - پیراهن مردانه عمده - پیراهن مردانه

با انتخاب تیوا، حامی طبیعت باشید

در خرید عمده پیراهن مردانه ممکن است خیلی از فاکتورهای رایج نظیر رنگ، مدل و به طور کلی معیارهای ظاهری آن برای شما راضی‌کننده باشد. اما اگر یک درصد نگران محیط زیست، محل زندگی خود و هم‌نوعان خود باشید قبل از خرید پیراهن مردانه به فاکتورهای زیر توجه می‌کنید:

ترکیب پیراهن مردانه

اگر ظاهر لباس مورد پسند شما قرار گرفت بد نیست نگاهی هم به شناسه یا شناسنامه داخل پیراهن بیندازید که بر اساس برند، جاهای مختلفی از محصول ممکن است قرار گرفته باشد. مواد مصنوعی و دست‌سازی که در ترکیب پارچه لباس به کار گرفته شده باشند معمولا هزینه‌های گزاف و جبران‌ناپذیری برای طبیعت به دنبال دارند. بنابراین کیفیت پارچه‌ای که برند مورد نظر شما برای دوخت پیراهن از آن استفاده کرده نیز مهم است. به شما این اطمینان را می‌دهیم که در دوخت محصولات تیوا از الیاف طبیعی مرغوبی استفاده می‌شود که کم‌ترین مخاطرات را برای کره زمین به دنبال دارند.

خرید پیراهن مردانه - پیراهن مردانه عمده - پیراهن مردانه

کیفیت پوشاک بر حسب حسن شهرت برند

پیشنهاد تیوا برای این که زباله‌های زیست محیطی ناشی از محصولات نساجی به حداقل برسد این است که دورریز این محصولات به حداقل برسد و این امر تا حد زیادی به مصرف‌کننده بستگی دارد. خرید پوشاکی که برند شناخته شده‌ای دارد و نزد مشتریان ثابت شده است به طبیعت نیز کمک می‌کند. با خرید از چنین برندی قطعا از کیفیت محصول تا 99 درصد اطمینان خواهیم داشت و می‌توانیم روی قابلیت بازیافت پارچه پیراهن مردانه حساب باز کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.