گلکسی فولد به بازار معرفی شد

0 1,140

مدت زمان بسیار طولانی است که شایعاتی در رابطه با گوشی تاشو سامسونگ به گوش می‌رسد. اکنون این شرکت کره‌ای در Unpacked 2019 به تمام این شایعات خاتمه داد. این گوشی موسوم به گلگسی فولد مجهز به دو نمایشگر از نوع AMOLED است. نمایشگر بیرونی 4.6 اینچ و نمایشگر بزرگ داخلی برابر با 7.3 است. کره‌ای‌ها نام Infinity Flex را برای نمایشگر بزرگ فولد انتخاب کرده اند. رزولوشن نمایشگر بیرونی گلکسی فولد 840 در 1960 پیکسل است و نمایشگر بزرگ درونی هم دارای رزولوشن 1536 در 2152 پیکسل است.

همچنین باید اضافه کرد که در پشت گوشی سه دوربین باکیفیت قرار گرفته که نظر همه را به خود جلب کرده است. این دوربین ها از یک لنز 12 مگاپیکسلی تله فتو، یک لنز 12 مگاپیکسلی عریض و یک لنز 16 مگاپیکسلی فوق عریض تشکیل می‌شود. در حالت تبلت این گوشی از یک لنز 10 مگاپیکسلی و یک لنز 8 مگاپیکسلی برخوردار است ولی در حالت تاشده، تنها یک لنز 10 مگاپیکسلی در اختیار کاربر قرار گرفته است.

گلکسی فولد به بازار معرفی شد

سخت افزار و نرم افزار گلکسی فولد

شرکت کره‌ای سامسونگ برای ساخت مکانیزم تاشو این گوشی از لولاهای فقل شونده ای چندگانه بهره برده است تا استحکام این محصول در سطح قابل قبولی قرار گیرد. از امکانات منحصر به فرد نمایشگر بزرگ فولد، اجرای همزمان سه اپلیکیشن است. همچنین قابلیتی به نام App Continuity این امکان را برای کاربر فراهم می‌آورد تا بدون ایجاد وقفه بتواند بین حالت تا شده و حالت تبلت جا به جا شود. این شرکت با تطبیق محصول جدید خود و همکاری با گوگل توانسته امکان سازگاری اپلیکیشن‌های پرکاربرد مانند واتسپ، یوتیوب و مجموعه آفیس را فراهم سازد.

هرچند گلکسی فولد از زیبایی خاصی در حالت تبلت برخوردار است ولی در حالت تاشده تنها یک گوشی ساده با نمایشگر 4.6 اینچ به نظر می‌رسد. از نکات بسیار مهم در رابطه با این مدل گوشی آن است که در آن از جک 3.5 میلی‌متری هدفون که در تمام محصولات سامسونگ از آن استفاده می‌شد، استفاده نشده است. همچنن در طراحی این محصول حسگر اثر انگشت قرار گرفته که یکی دیگر از ویژگی های قابل‌توجه این گوشی است.

تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ استفاده شده در گلکسی فولد ۷ نانومتری است و ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم هم تکمیل کننده‌ی این ساختار شگفت انگیز است. درکنار حافظه‌ی رم ۱۲ گیگابایتی، کره‌ای‌ها حافظه ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی را هم در گلکسی فولد قرار داده‌اند. .باتوجه ‌به وجود نمایشگر بزرگ ۷.۳ اینچی، سامسونگ باتری دو تکه و نسبتا پر ظرفیت ۴۳۸۰ میلی‌آمپرساعتی را برای گوشی تاشدنی خود در نظر گرفته است.

گلکسی فولد به بازار معرفی شد

زمان عرضه گلسکی فولد

گلکسی فولد با نهمین ورژن سیستم‌عامل اندروید، در چهار رنگ متنوع و در گونه‌های 5G و LTE عرضه می‌شود. فروش این گوشی شگفت انگیز از ششم اردیبهشت (۲۶ آوریل) و با قیمت ۱۹۸۰ دلار شروع خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.